Navigation
  • E-Pood
    • Autovärvid
    • Tarvikud
    • Seadmed
    • Autohooldus
  • Teenused
    • Autovärvide segamine ja toonimine
    • Töökodade projekteerimine
    • Tehniline nõustamine
  • Ettevõttest
  • Kampaania
  • DIY
  • Kontakt
Account
  • Sign In
  • Eesti keeles
  • По русски
  • Sign In
    Login Form

Site logo
  • E-Pood
    • Autovärvid
    • Tarvikud
    • Seadmed
    • Autohooldus
  • Teenused
    • Autovärvide segamine ja toonimine
    • Töökodade projekteerimine
    • Tehniline nõustamine
  • Ettevõttest
  • Kampaania
  • DIY
  • Kontakt
2
Cart: 26.66 €

Recently added item(s)

  • Meguiars X2010 Supreme Shine® mikrokiudlapp

    1 x 10.42 €
  • Meguiars X2050 Soft Buff®

    1 x 16.24 €

Cart Subtotal

26.66 €
View Cart Checkout

Kassa

Home / Kassa
Return to Previous Page
Returning customer? Click here to login

If you have shopped with us before, please enter your details below. If you are a new customer, please proceed to the Billing section.

Lost your password?

Billing Details

Your order

Product Subtotal
Meguiars X2050 Soft Buff®  × 1 16.24 €
Meguiars X2010 Supreme Shine® mikrokiudlapp  × 1 10.42 €
Subtotal 26.66 €
Shipping
VAT 6.40 €
Total 33.06 €
  • Võtame teiega peagi ühendust, et täpsustada tellimusega seonduvaid asjaolusid. Tellimust enne ei lähetata.

  • Revolut Poland
    N26 Poland
    OP Financial Group
    Nordea
    Danske Bank
    Säästöpankki
    POP Pankki
    Oma Säästöpankki
    S-Pankki
    Alandsbanken
    Revolut Finland
    N26 Finland
    Swedbank Lithuania
    SEB Lithuania
    Luminor Lithuania
    Artea
    Citadele Lithuania
    Revolut Lithuania
    N26 Lithuania
    Swedbank Latvia
    SEB Latvia
    Citadele Latvia
    Luminor Latvia
    Revolut Latvia
    N26 Latvia
    Swedbank Estonia
    SEB Estonia
    LHV Estonia
    Luminor Estonia
    Coop Pank
    Citadele Estonia
    Revolut Estonia
    N26 Estonia

E-poe tingimused

Seisuga 31.10.2016

I Üldsätted

  1. Käeolevad Värvifoorum OÜ (edaspidi müüja) e-poe tingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja või tarbija), kes kasutavad www.varvifoorum.ee veebiaadressil olevat e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaup, sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping).
  2. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid. Tingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral on prioriteetne müügileping.
  3. Müüja säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu tingimused püsival andmekandjal. Müüja saadab ostja poolt avaldatud e- posti aadressile tellimuse kinnituse ja müügilepingu tingimused, mida ostjal  on võimalik salvestada ja taasesitada.

II Andmete kaitse ja töötlemise  põhimõtted

  1. Müüja tagab ostja andmete sh isikuandmete kaitsmise ja kasutamise. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest on Müüjal ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poe kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus:

– saata ostjale e- poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e- poe kasutajate turvalisuse huvides;

– säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed.

III Kaupade ostmine ja e-poe tehnilised etapid

  1. E-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.
  2. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:

– kaup on laost otsa saanud;

– kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;

– kui ostja ei vasta müüja poolt kehtestatud tingimustele.

Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võtab müüja ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

  1. Ostukorv/Tellimus lehel saab soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse kaubast. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist. Pärast kauba lisamist “Ostukorvi” on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus.
  2. E-poes saab maksta tellitud kauba eest e-poes väljatoodud pankade pangalinkide kaudu. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus.
  3. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul sh juhul kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku. Müüja võib volitada kauba kättetoimetamiseks kolmandaid isikuid sh kasutada kullerteenust.
  4. Kui ostja ei tule kaubale järgi hiljemalt 14 (neljateist) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulud) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.

IV Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

  1. Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 (neljateist) päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. Müügilepingust taganemise õigus ja tingimused on sätestatud „Sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganemise juhendis“ . Nimetatud juhendi aktsepteerimisega e-poes kinnitab tarbija, et ta on juhendiga tutvunud ja nõus juhendi tingimustega.

V Vastutus ja vaidluste lahendamine

  1. Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
  2. Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.
  3. Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
  4. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
  5. E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt:

Värvifoorum OÜ aadressile Kadaks pst. 165a, 11625 Tallinn

e-posti aadressile:

info@varvifoorum.ee

Pretensiooni esitamisel tuleb Värvifoorumi poodi tuua ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.

  1. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga, nõuda ostuhinna alandamist. Lepingust taganemist on õigus nõuda kui müüja on müügilepingut oluliselt rikkunud, sh juhul kui:

– müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,

– parandamine ebaõnnestub,

– müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,

– kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

  1. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
  2. Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:

– kauba normaalsest kulumisest (nt tööriistal harjad kulunud);

– kauba ebaõigest (otstarbele mittevastavast) kasutamisest, hooldamisest (sh juhul, kui kaupa on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik) või kauba rikkumisest;

– ostjale enne kauba ostmist müüja poolt teatavaks tehtud puudustest;

– välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.

  1. Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta ka juhul, kui seadme ja/või detaili seerianumber, toote mitteavamist tõendav kontrollkleebis on rikutud, vahetatud või eemaldatud.
  2. Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.
  3. Teavet tellimuse kohta saavad ostjad küsida: E-R: 09.00-17.00, e-posti aadressil: info@varvifoorum.ee
  4. Tarbija võib pöörduda kauplejaga tekkiva vaidluse lahendamiseks kohtuvälise lahendamise üksuse poole, milleks on Tarbijakaitse Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon. Tarbijavaidluste komisjoni poole on võimalik pöörduda vastava veebikeskkonna vahendusel.

VI Tingimuste kehtivus

  1. Käesolev müüja e-poe tingimuste redaktsioon kehtib alates 31.10.2016.

Uudised ja Teated

UUS POOD LASNAMÄEL

Vesse 3 avatud uus Värvifoorumi pood.

ÕPPEVIDEOD:

Tulede Taastamine -  vaata SIIT

Cromax Video Training - vaata SIIT

Värvifoorumi Tallinna esindus

Lehtri tn 4, 11625 Tallinn
Avatud E - R kella 9.00 - 17.00
Üldtelefon/tellimused 6711 611
Faks 6711 612
Värvilabor 6711 614
Raamatupidamine 6711 618
E-mail info@varvifoorum.ee

Värvifoorumi Vesse esindus

Vesse tn 3, 11415 Tallinn
Avatud E - R kella 9.00 – 17.00
Üldtelefon +372 510 4652
E-mail vesse@varvifoorum.ee

Värvifoorumi Tartu esindus

Aardla 27, 50110 Tartu
Avatud E - R kella 8.30 - 17.00
Üldtelefon 7367 676
E-mail tartuvf@varvifoorum.ee

Search engine

Use this form to find things you need on this site
Kasutame oma veebisaidil küpsiseid, et anda teile kõige asjakohasem kogemus, pidades meeles teie eelistusi ja korduvaid külastusi. Kui klõpsate nupul „Nõustun”, nõustute kõikide küpsiste kasutamisega varvifoorum.ee kodulehel.

Privaatsustingimused

NõustunKeeldun
Privacy & Cookies Policy
-
Necessary
Always Enabled
-
Non-necessary
-
SAVE & ACCEPT